1. Траса, поворот наліво. Ви стоїте і пропускаєте зустрічні авто. НЕ викручуйте заздалегідь кермо вліво. Удар ззаду і ви труп під фурою. Тримати кермо тільки прямо.
2. Ви схопили узбіччя або сніжний Брустер зліва (наприклад, біля розділової смуги на проспекті) або праворуч (узбіччя). Убийте в собі інстинкт смикнути кермо у протилежну сторону. МЕРТВОЮ хваткою керма, не змінюючи положення ноги на педалі газу, компенсуйте відведення убік. Авто буде втрачати швидкість і повернеться на дорогу. Не потрібно намагатися, у що б то не стало прагнути на дорогу, вас різко кине у зворотний бік.
3. Будьте уважні при проходженні затяжних поворотів по внутрішньому радіусу (для вас внутрішній, для зустрічних зовнішній). Якщо зустрічний автомобіль, що проїжджає по зовнішньому радіусу почне заносити, то він поїде не в кювет, а в 90% випадках, після судомних рухів зустрічного водія, він полетить вам в лоб. Помилково більше боятися зустрічних машин які проїжджають по внутрішньому радіусу, як правило, їх занос кінчається на узбіччі. Хоча всяке буває. Уважно потрібно на затяжних. Якщо вам в лоб летить авто, то краще рішення це кювет.
4. Коли перебудовуєтеся, то прискорюйтеся!
5. Не котіться на «нейтралці» Ви втрачаєте можливість прискорюватися, а гальмо не завжди вихід. (Можна отримати санки вартістю .... з ваше авто)
6. Не гальмуйте в повороті. У повороті тільки контрольований розгін.
7. Завжди залишай запасний варіант. Наприклад, сумніваєшся в обгоні, виїжджай на «зустрічну», і тягнись позаду, поки не будеш впевнений на 100%, що обганяти можна. А якщо не виходить, то повертайтеся в свою смугу.
8. Здійснюючи шаховий обгін на трасі і вклинюючись в потік гасіть швидкість на зустрічній смузі. Одна з найпоширеніших помилок, коли, обганяючи колону на значній швидкості, водій, який бпчить, що не встигає, починає вклинюватися в свою смугу і одночасно сильно гальмувати. А там колійність .. і таке «м'ясо» починається ..... Навколо повно машин, а його потягло. Ще раз - зрівняти швидкості на зустрічній смузі! За часом так само, але в 1000 разів безпечніше!
9. Якщо бачиш, що зустрічна машина не встигає обігнати, включай правий «поворотник» і притискайся до узбіччя ЗАЗДАЛЕГІДЬ. Не блимайте фарами, там може людина перший день за кермом.
10. Якщо машину зносить / заносить дійте твердо і плавно та без поспіху. Процес не розвивається миттєво і відповідно не любить різких і судомних рухів. (Що і на якому приводі робити написано не раз) Вивчіть, що таке знесення та занос і які дії потрібно робити на різних приводах. Безвихідна ситуація тільки одна, це занос на передньому приводі на спуску, в інших випадках все можна поправити.
11. Не зайвим буде знайти велику рівну площадку і спробувати свій авто в екстремальному гальмуванні і розгоні. Розгойдайте, відчуйте межу. Нічого з вашим авто не трапитися.
12. Не сподівайтеся на систему курсової стабілізації під час дощу. Якщо відбудеться зрив, і ви попливете (ефект аквапланування) система вам НЕ допоможе. Вона банально «не розуміє», що відбувається. Взагалі не сподівайтеся на неї. Вона звичайно супер! і допоможе в більшості випадках, але електроніка не досконала.
13. Якщо ти з вітерцем летиш по лівому ряду, а на «зустрічній» пробка, то за кожним авто тебе чекає веселий смертник у вигляді пішохода, для якого, - «ти дивись, всі стоять, піду дорогу перейду, пивка купити, догнатися»
14. Ти летиш, по лівому ряду, а праворуч всі стоять або повільно їдуть? Вони ідіоти. Пропускають пішохода. Він із задоволенням розіб'є своєю головою твоє лобове. Че вже там. Ви відсидите пару років, а він помре. Незрівнянні втрати! Гумор звісно у пункті 13 і 14 чорний. А висновок один. Пішохід завжди правий і людське життя важливіше всього. Від помилки ніхто не застрахований, але будьте уважнішими!
15. Тварини на дорозі або несподівані перешкоди у вигляді коліс, мішків і т.д. Сам з досвідом, але днями збив собаку. (60 км / ч порожня середня смуга на проспекті з 3х смуг, собака вибігла з темряви на повній швидкості напереріз. Не важко порахувати, що час на реакцію менше 0,5 сек, тобто без варіантів.). Викликав МНС, що б з бампера витягли. Переглянув запис відео реєстратора. Без шансів. Варіантів не було. Навіть не гальмував. Жалко собаку, але рвонула прямо під колеса. До чого я .. Зберігайте холоднокровність. Перш ніж врятувати песика, переконайтеся, що не «урекаєте» пару стовпів, сусідню машину, і пішохода на узбіччі. А то песик весело побіжить далі, а ви ... так бачив я відео недавно, де врятували собаку ціною свого життя.
16. Всьому причина швидкість. Покажіть мені аварію, про яку не можна сказати - «Блін, їхав би трохи повільніше, і нічого б не було!» (Екзотику, типу забув на ручник поставити, не в рахунок).