Описуючи історію залізниць на Волині, не можна оминути і т.зв. «Поліський трамвай» – нині найдовшу діючу вузькоколійну залізницю України, яка поеднує міста Антонівку та Володимирець. Дата початку будівництва цієї залізниці невідома – є припущення, що вузькоколійку між Антонівкою і Кухітською Волею почали будувати іще у 1895 році, тобто іще до того, як до Антонівки прийшла залізниця широкої колії в 1902 році. Після того, коли в Антонівці з’явилася залізнична станція широкої колії на лінії «Київ – Ковель – Варшава», вузькоколійна залізниця отримала новий поштовх для розвитку, адже фактично вона була єдиним видом комунікації із місцевостями, які знаходилися на півночі Волинського краю.
На початках вузькоколійка використовувалася практично виключно як лісовозна. В період Першої світової війни тут відкрилася гілка Хіночі – Дубровиця – Висоцьк. Активно працювала вузькоколійка і за часів Другої Речі Посполитої. В Антонівці було збудовано депо для паровозів вузької колії.
Залізниця була частково зруйнована у часи Другої світової війни, але уже в 1946 році вона відновила свою роботу. Довший час із кінця 1950-х років ця залізниця перебувала у користуванні Сарненського лісгоспу, але у 1967 році була знову повернута у відання Львівської залізниці. Ще у часи керування вузькоколійкою Сарненським лісгоспом, лінію від села Тиховиж до Кухотської волі було розібрано, а натомість збудовано ділянку Тиховиж – Локниця довжиною 17 км. В кінці 1960-х років було збудовано ділянку Локниця – Зарічне – до районного центру на північному заході Рівненщини.
На станції Антонівка було збудовано розвантажувально-завантажувальний термінал із вагонів вузької колії на широку, розширено депо. Замість паровозів на лінії почали використовуватися радянські вузькоколійні тепловози моделей ТУ2 та інших моделей. Замінили і пасажирські вагони – замість старих польських вагонів «Pafawag» надійшли вагони ПВ-51.
Зараз на залізниці «Антонівка – Зарічне» здійснюється виключно рух пасажирських приміських поїздів. В день здійснюється один рейс вузь колійного потяга до Зарічного і назад до Антонівки.
Поліська вузькоколійка вважається технічним пам’ятником Рівненщини. Цікавим є той факт, що рейкам, укладеним на перегонах і станціях залізниці уже більше 100 років. Родзинкою лінії є дерев’яний міст через річку Стир довжиною 153 метри, який є наразі найдовшим дерев’яним мостом в Європі. А евакуатор Львів є самим надійним надавачем послуг в своїй сфері на даний момент.
Потяг прибуває на станцію Зарічне. Сучасне фото.
Виникнення та розбудова залізниць Волині та Полісся