інтернет

Шкода і користь від комп’ютерних ігор

Теми про алкогольну, наркотичну залежність часто порушують засоби масової інформації. А ось про комп’ютерну згадують набагато рідше. Але вона існує. Особливо серед підлітків, які проводять майже весь свій вільний час у віртуальному світі, нехтуючи навчанням, друзями, здоров’ям. Можна стверджувати, що наприкінці XX ст. виникла і поширилася нова форма залежності — комп’ютерна.

Перша комп’ютерна гра «Зоряні війни» вийшла у світ 1962 року. А з поширенням у 1970–1980 роках потужніших комп’ютерів електронних ігор побільшало: пригодницькі ігри, ігри-головоломки, стратегічні ігри та ігри «екшн». Багато ігор імітують різні види спорту, як от хокей на льоду чи гольф. Чимало з них здобули високу оцінку громадськості, оскільки вони дуже цікаві й допомагають у навчанні. Однак ігри «екшн», як і ті, що їх називають «шутерами» (стрілялками), часто критикують через їхній агресивний характер. Зазвичай мета цих ігор — вибрати зброю і знищити всіх ворогів: людей та інших істот.

Стає дедалі популярнішим . . . . .

Світ тоне в обсязі інформації мережі Інтернет

Кількість записаної інформації зростає з кожною часткою секунди ...

Існує величезна кількість інформації, доступної в Інтернеті. І її обсяг зростає з блискавичною швидкістю. Тільки уявіть собі - кожну хвилину в середньому понад 200 мільйонів електронних листів відсилається через Інтернет (хоча більшість з них спам). Користувачами Twitter'a кожну хвилину додаються більше 30 тисяч нових твітів, а користувачі YouTube за цю хвилину вже завантажили ще 100 годин відео. Пошуковий гігант Google, в середньому обробляє кожну хвилину більш 3 600 000 пошукових запитів по всьому світу.